Nu este deloc simplu în 2019 ca să concepi un script video pentru o campanie publicitară comandată de o firmă care să aibă ingredientele succesului fulminant. Ai nevoie de oameni experimentați din domeniul audio-vizualului, la curent cu tot ceea ce este nou.
Specialiștii de la It’showtime pot ca să vă ajute ca să comunicați corect și atractiv mesajul dvs. către publicul-țintă.
Evident, pentru o bună colaborare, este necesar ca să știți exact ceea ce vă doriți.
În urma unei discuții aprofundate o să înceapă să se înfiripe rapid și creația visată de dvs.
Indiferent că vă doriți un videoclip de promovare, un material video de prezentare pentru social media, unul pentru site-ul dvs. sau poate un video pentru uz intern (pentru angajații firmei), totul începe cu primul pas: un script bine scris, care să inspire privitorii.
Videoclipul este construit pe niveluri ascendente de semnificație. Dincolo de cuvintele reale care sunt rostite sau afișate, folosirea unor mijloace specifice vizualului, sunetului, culorilor și mișcării, conferă spectatorilor un înțeles complex, deoarece le activează mai multe simțuri simultan.
Scenariul, fundamentul care susține mesajul transmis
Există, ce-i drept, tutoriale online care oferă niște linii directoare legate de ceea ce ar trebui ca să conțină un material video cu impact la public, dar dacă doriți performanță, apelați întotdeauna la profesioniști adevărați care au o experiență de mulți ani în domeniul acesta și dați-le mână liberă, nu le frânați creativitatea, dacă vă dori un produs de calitate, cu adevărat original.
It’showtime este locul unde puteți comanda materiale filmate pentru compania dvs. ce se pot putea realiza pe structura unor scripturi video eficiente, care țin seama de obiectivele dvs. de marketing.
Este suficient să luați legătura cu profesioniștii de aici, pentru a stabili o întrevedere în care să puteți pune la punct împreună bazele de la care se va pleca pentru realizarea unui material filmat de calitate ireproșabilă.
Tipuri de informații pe care e bine ca să le furnizați pentru conceperea unui script creativ:
– care este scopul materialului filmat pe care doriți ca să îl comandați;
– ce acțiuni doriți ca să faceți pentru privitorii căruia îi este adresat respectivul videoclip;
– care este publicul-țintă și obiceiurile lor;
– în ce constă plusul de valoare pe care dorește să îl aducă videoclipul în cauză pentru cei ce îl vor privi;
Cele mai citite articole
– care sunt canalele de distribuție pe care îl veți distribui?
Conținutul video trebuie să spună o poveste
Orice material filmat bun pornește de la o narațiune relativ simplă, care include mesajele de bază dorite de către client.
Dacă acestea nu sunt foarte clare, nu e nicio problemă. Profesioniștii agenției It’showtime vă vor ajuta ca să le identificați cu precizie și să le cristalizați într-o formă cât mai apropiată de ceea ce vă doriți.
În domeniul publicitar se spune adesea că nu contează foarte mult ceea ce vrea o companie să spună anumitor oameni care constituie publicul-țintă, ci doar dacă aceștia rezonează cu modul în care informația respectivă este transmisă.
Un material video este o formă de conținut care ajută la rafinarea și clarificarea acesteia.
Oamenii se folosesc de metafore tot timpul. Dacă ele sunt și într-o formă vizuală complexă, nu numai scrisă sau doar audio, cu atât mai penetrant va fi mesajul transmis.
Ca să aveți impactul scontat trebuie ajuns la esență
Fiecare idee complexă începe cu una mai simplă.
Trebuie să găsită simplitatea produsului, serviciului sau mărcii dvs. Metaforele și comparațiile inspirate sunt cea mai bună cale de a penetra subconștientul privitorilor.
În special dacă aveți în plan ca să adăugați etapizat conținut video pe anumite canale, e nevoie de specialiști experimentați care să realizeze materiale în care să fie dezvăluite treptat mesajele, în care să existe o intrigă puternică, capabilă să țină publicul cu sufletul la gură.
Nu există o regulă care să spună că trebuie să se arăte din start bogăția completă a unei idei.
De fapt, este în general mai eficient ca să se introducă straturile unul câte unul, pe rând. Nu trebuie copleșit dintr-o dată publicul cu prea multe informații. Misterul atrage întotdeauna!
Trebuie pornit de la o idee simplă, apoi adăugate ramificații suplimentare, în crescendo, până ce mesajul campaniei intră definitiv în mintea privitorului.
La It’showtime facem orice fantezie să devină posibilă! Tu la ce campanie video visezi acum?